مقالات آرایشی و زیبایی

عوارض کرم ضد افتاب مای چیست؟

عوارض ضد آفتاب مای

همانطور که میدانید مای یکی از برند‌های مطرح ایرانی است که در حال حاضر در کنار سینره، دکتر ژیلا و غیره سهم عمده‌ای از بازار تولیدات داخلی را در اختیار دارند و روزانه هزاران عدد از محصولات این برند‌ در بازارهای سراسر ایران و در فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسد. یکی از محصولات پر سر و صدای مای کرم ضد آفتاب آن بود که در زمان معرفی این محصول‌ (همانند سایر محصولات) مخالفان و موافقات بسیاری داشت و بسیاری از افراد از عوارض کرم ضد آفتاب مای می‌گفتند و بسیاری دیگر از خوبی‌ها و مزایای این ضد آفتاب، در ادامه با ما همراه باشید تا با عوارض کرم ضد افتاب مای بیشتر آشنا شویم.

عوارض کرم ضد افتاب مای

ضد آفتاب‌‌های مای جزو پر فروش‌ترین محصولات این برند بوده و شاید در ابتدای عرضه این محصول عوارض خفیفی به همراه داشته و یا با برخی از پوست‌های ناسازگاری داشته است، اما به جرات این موضوع را به شما می‌گویم که امروزه کرم های ضد آفتاب مای جزو بهترین و پر استفاده‌ترین کرم‌های ضد آفتاب ایرانی به حساب می‌آیند، مخصوصاً ضد آفتاب‌های رنگی مای که که محبوبیت خاصی برخوردار است و همراه جزو پرفروش‌ترین محصولات این برند به حساب می‌آید.

با این حال هر محصولی ممکن است با یک نوع پوست سازگاری داشته و با پوست یک فرد دیگر چندان سازگار نباشد، این یک امر عادی است و به همین دلیل است که برند‌های تولید کننده محصولات آرایشی و مراقبتی از پوست محصولات خود را بر اساس نوع پوست طبقه بندی می‌کنند تا هر فرد با توجه به نوع پوست خود محصول مناسب را انتخاب کند. در مورد مای نیز به همین صورت است، مای ضد آفتاب‌هایی مختلف و سازگار با نوع پوست‌های مختلف تولید کرده است از ضد آفتاب‌هایی مناسب برای پوست‌های معمولی تا ضد آفتاب‌هایی برای پوست‌های مختلط و چرب، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک ضد آفتاب سازگار با نوع پوست خود انتخاب کنید.

مزایای ضد آفتاب مای

ضد آفتاب‌های مای مزایا و ویژگی‌های فراوانی دارند، با توجه به بررسی‌های ما اکثر ضد آفتاب‌های مای بافتی نرم و سبک داشته به گونه‌ای که بعد از استفاده شما هیچگونه سنگینی روی پوست خود احساس نخواهید کرد و حس خوبی به شما منتقل خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های ضد آفتاب‌های مای این است که پوست را مات کرده و از براقیت پوست جلوگیری می‌کند و جلوه‌ی زیبایی به پوست می‌دهد، اگر بخواهیم به یکی دیگر از ویژگی‌های ضد آفتاب‌های مای اشاره کنیم می‌توانیم به قیمت مقرون بصرفه و ارزش خرید بالای محصولات آن به نسبت قیمت آن‌ها اشاره کنیم که ضد آفتا‌ب‌های مای را تبدیل به یک گزینه مناسب برای خرید کرده است.

author-avatar

درباره هیلادرم

هیلادرم یک فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی است که همواره تلاش کرده در مقالات و اطلاعات ارائه شده توسط کارشناسان خود همه نکات مهم درباره محصولات و مراقبت های بهداشتی را با صداقت بیان نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 16 =